Χρειάζεσαι βοήθεια;

Μοιράσου αυτό το άρθρο

Πώς να βεβαιωθείς ότι το Εταιρικό σου προφίλ στη Google είναι ενημερωμένο

Άρθρα
06 May 2024

Για να αξιοποιήσεις στο έπακρο το Εταιρικό προφίλ σου στη Google, πρέπει να διατηρείς το περιεχόμενο φρέσκο. Μάθε πώς.

Δημιούργησες λοιπόν το δικό σου Εταιρικό προφίλ Google - αλλά τι ακολουθεί μετά; Τώρα πρέπει να αναλάβεις το εξίσου σημαντικό καθήκον να διατηρείς τις πληροφορίες του προφίλ σου ενημερωμένες.

Έλεγχε συχνά τις πληροφορίες σου

Όταν αλλάζουν οι λεπτομέρειες σχετικά με την επιχείρησή σου, η ενημέρωση του Εταιρικού προφίλ σου στη Google θα πρέπει να βρίσκεται ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων σου, ώστε να αποφύγεις να βλέπουν οι πελάτες ξεπερασμένες πληροφορίες. Επομένως, η τακτική ενημέρωση του προφίλ σου είναι απαραίτητη - και όσο περισσότερες αλλαγές κάνεις, τόσο πιο εύκολα μπορείς να βρεθείς στους Χάρτες και την Αναζήτηση Google.

Εάν η επιχείρησή σου μετακομίζει, έχεις ανοίξει άλλο κατάστημα ή έχουν αλλάξει οι ώρες λειτουργίας και τα στοιχεία επικοινωνίας σου (ακόμη και αν πρόκειται απλώς για μια εθνική εορτή), θα πρέπει να κάνεις αυτές τις αλλαγές για να βοηθήσεις τους πελάτες να έχουν τις σωστές πληροφορίες σχετικά με το πού, πότε και πώς θα σε βρουν.

Μοιράσου την ευθύνη

Γνωρίζουμε ότι η λειτουργία μιας επιχείρησης είναι κάτι περισσότερο από μια εργασία πλήρους απασχόλησης. Γι' αυτό το λόγο η Google σου επιτρέπει να μοιράζεσαι την ευθύνη της ενημέρωσης του Προφίλ σου προσθέτοντας Ιδιοκτήτες και Διαχειριστές. Για παράδειγμα, αν έχεις μια δεύτερη τοποθεσία, μπορείς να αναθέσεις στον διευθυντή του καταστήματος αυτού να είναι υπεύθυνος για το τοπικό προφίλ του.

Οι ιδιοκτήτες έχουν πλήρες δικαίωμα να επεξεργάζονται τα στοιχεία της επιχείρησής σου και μπορούν να προσθέτουν και να αφαιρούν και άλλους χρήστες. Από την άλλη, οι Διαχειριστές έχουν τα ίδια δικαιώματα επεξεργασίας με τους Ιδιοκτήτες, αλλά δεν μπορούν να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν άλλους χρήστες.

Μόνο ένας Ιδιοκτήτης προφίλ μπορεί να προσκαλέσει άλλους να γίνουν Ιδιοκτήτες και Διαχειριστές. Κάθε άτομο που προσθέτετε θα έχει τη δική του πρόσβαση και δεν χρειάζεται να μοιραστείτε τις πληροφορίες σύνδεσής σου μαζί του.

Δες πώς μπορείς να προσθέσεις άλλον έναν χρήστη:

  1. Μπες στο εταιρικό προφίλ σου.

  2. Αν έχεις πολλές τοποθεσίες, άνοιξε την τοποθεσία που θέλεις να διαχειριστείς.

  3. Κάνε κλικ στο 'Χρήστες' από το μενού

  4. Στην επάνω δεξιά γωνία, κάνε κλικ στο εικονίδιο πρόσκληση νέων διαχειριστών

  5. Εισήγαγε το όνομα ή τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ατόμου που θέλεις να προσθέσεις

  6. Επίλεξε το ρόλο του χρήστη επιλέγοντας 'Ιδιοκτήτης' ή 'Διαχειριστής'

  7. Κάνε κλικ στο 'Πρόσκληση'

Θέλεις να αφαιρέσεις κάποιον που έχεις προσθέσει; Κάνε κλικ στο εικονίδιο "Διαχειριστής" και, στη συνέχεια, επίλεξε το άτομο που θέλεις να καταργήσεις.

Πώς μπορώ να επεξεργαστώ και να κάνω αλλαγές στο Προφίλ μου;

Αν χρειαστεί να αλλάξεις πληροφορίες όπως η διεύθυνση, οι ώρες λειτουργίας, τα στοιχεία επικοινωνίας ή οι φωτογραφίες σου, ακολουθήσε τα παρακάτω βήματα:

  1. Συνδέσου στο Εταιρικό Προφίλ σου στη Google

  2. Επίλεξε 'Επεξεργασία προφίλ' και 'Πληροφορίες εταιρίας'

  3. Προχώρησε με την επεξεργασία

  4. Μην ξεχάσεις να αποθηκεύσεις τις αλλαγές σου μετά από κάθε επεξεργασία

Το καλύτερο πράγμα σχετικά με το Εταιρικό Προφίλ Google είναι ότι η δημιουργία του είναι δωρεάν. Ωστόσο, είναι χρήσιμο μόνο αν το ενημερώνεις τακτικά, οπότε μην το αμελήσεις. Συνιστούμε να ορίσεις μια υπενθύμιση κάθε δύο μήνες για να βεβαιώνεσαι ότι όλες οι πληροφορίες είναι ενημερωμένες.

Λάβε προσωποποιημένη υποστήριξη μιλώντας με έναν ψηφιακό σύμβουλο V-Hub. Το Κέντρο Γνώσης μας είναι επίσης γεμάτο με πληροφορίες και συμβουλές που θα σε βοηθήσουν στο ψηφιακό σου ταξίδι.

Μπορεί επίσης να σε ενδιαφέρουν...

Τελευταία Σχετικά Άρθρα