Χρειάζεσαι βοήθεια;

Μοιράσου αυτό το άρθρο

Θέλεις να δημιουργήσεις ένα εταιρικό προφίλ στη Google; Ορίστε ο τρόπος:

Άρθρα
06 May 2024

Μάθε πώς να ελέγχεις τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες βρίσκουν την εταιρεία σου στο διαδίκτυο με ένα Εταιρικό Προφίλ Google.

Η μηχανή αναζήτησης της Google τείνει να είναι το ιδανικό μέρος για την εύρεση επιχειρήσεων στο διαδίκτυο - και ένα Εταιρικό προφίλ στη Google μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να μάθουν όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν μέσω ενός εύχρηστου και άμεσα διαθέσιμου μέρους - όπως τις ώρες λειτουργίας, τη διεύθυνση του ιστότοπου, να διαβάσουν κριτικές, να βρουν το προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και τη φυσική διεύθυνση (αν διαθέτεις).

Η δημιουργία ενός Εταιρικού προφίλ στη Google είναι ευκολότερη από ό,τι νομίζεις και είναι εντελώς δωρεάν. Ακολουθήσε απλώς τα παρακάτω έξι βήματα:

  1. Προτού μπορέσεις να δημιουργήσεις ένα Εταιρικό Προφίλ στη Google, θα πρέπει να δημιουργήσεις έναν λογαριασμό Google. Μπορείς είτε να χρησιμοποιήσεις μια από τις υπάρχουσες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου είτε να δημιουργήσεις έναν νέο λογαριασμό Gmail. Κάνε κλικ εδώ για έναν οδηγό βήμα προς βήμα.

  2. Μόλις αποκτήσεις λογαριασμό, μεταβιβάσου στην αρχική σελίδα του Εταιρικού Προφίλ και κάνε κλικ στο "Διαχείριση τώρα" για να ξεκινήσεις. Στη συνέχεια, πληκτρολόγησε το όνομα της επιχείρησής σου. Αν υπάρχει ήδη επιχείρηση με αυτό το όνομα, θα εμφανιστεί καθώς πληκτρολογείς. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείς να ζητήσεις την κυριότητα του προφίλ από τον άλλο ιδιοκτήτη, ακολουθώντας αυτά τα βήματα. Εάν η επωνυμία της επιχείρησης δεν εμφανίζεται, κάντε κλικ στην επιλογή "Προσθήκη της επιχείρησής σου" στη Google για να δημιουργήσεις έναν νέο λογαριασμό.

  3. Εάν η επιχείρησή σου διαθέτει φυσική τοποθεσία όπου οι πελάτες μπορούν να έρθουν να σου δουν, τότε κάντε κλικ στο "Ναι" και πάτησε "Επόμενο" Εάν η επιχείρησή σου είναι μόνο διαδικτυακή, επίλεξε "Όχι".

  4. Αν επιλέξεις ναι, θα σου ζητηθεί να δώσεις τη δημόσια διεύθυνση που θέλεις να μοιραστείτε. Μπορεί επίσης να σου ζητηθεί να τοποθετήσεις μια καρφίτσα σε έναν χάρτη για να επιβεβαιώσεις πού ακριβώς βρίσκεται αυτή η τοποθεσία.

  5. Το επόμενο βήμα είναι να προσθέσεις τα στοιχεία επικοινωνίας σου. Εισήγαγε τον αριθμό τηλεφώνου σου, τις ώρες λειτουργίας και τη διεύθυνση του ιστότοπού σου, ώστε να γνωρίζουν οι χρήστες πώς να σε βρουν. Αν δεν έχεις ακόμη ιστότοπο, μπορείς πάντα να επιστρέψεις και να ενημερώσεις αυτό το κείμενο αργότερα. Αν θέλεις να προσθέσεις τα προφίλ σου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει να προσθέσεις τον σύνδεσμο του ιστοτόπου σου και η Google θα χρησιμοποιήσει τους συνδέσμους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από εκεί.

  6. Τέλος, το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να επαληθεύσεις την επιχείρησή σου. Η Google θα σου προσφέρει μερικές επιλογές για την επαλήθευση του λογαριασμού σου μέσω τηλεφώνου, κειμένου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή βίντεο. Λάβε υπόψη ότι μπορεί να σου ζητηθεί να χρησιμοποιήσεις περισσότερες από μία μεθόδους.

Αυτό ήταν! Μόλις επαληθευτεί, ο λογαριασμός σου θα είναι ενεργός. Πλέον οι πελάτες μπορούν εύκολα να βρουν την επιχείρησή σου και εσύ μπορείς να τους κρατήσεις ώστε να επιστρέψουν για περισσότερα.

Μπορεί να έχεις ήδη μιλήσει με έναν από τους ψηφιακούς συμβούλους του V-Hub. Αν όχι ή αν ενδιαφέρεσαι για περισσότερη υποστήριξη, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας εδώ. Το Κέντρο Γνώσης μας είναι επίσης γεμάτο με πληροφορίες και συμβουλές που θα σου βοηθήσουν στο ψηφιακό σου ταξίδι

Τελευταία Σχετικά Άρθρα