Χρειάζεσαι βοήθεια;

Μοιράσου αυτό το άρθρο

Είναι ο ιστότοπος της επιχείρησής σου κατάλληλος για το σκοπό του; Να πώς να τον δοκιμάσεις

Άρθρα
06 May 2024

Είναι τόσο απογοητευτικό όταν βρίσκεις τον ιστότοπο που ψάχνεις, μόνο και μόνο για να ανακαλύψεις αμέσως ότι είναι ξεπερασμένος, κακοσχεδιασμένος και η ταχύτητά του στην καλύτερη περίπτωση συγκρίνεται με ένα σαλιγκάρι. Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, ένας κακός ιστότοπος μπορεί να αποτρέψει τους πιθανούς πελάτες, απομακρύνοντάς τους από τον ιστότοπό σου και ενδεχομένως από την επωνυμία σου.

Η δημιουργία ενός επαγγελματικού επιχειρηματικού ιστότοπου είναι το πρώτο βήμα της διαδικασίας. Στη συνέχεια, πρέπει να ελέγξεις ότι λειτουργεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ακολουθεί ο κατάλογος ελέγχου για να διασφαλίσεις ότι ο ιστότοπός σου αποδίδει τα μέγιστα.

1η συμβουλή: Δοκιμή ταχύτητας ιστότοπου

Ο ιστότοπός σου πρέπει να είναι γρήγορος, αποτελεσματικός και να παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο επισκέπτης με όσο το δυνατόν λιγότερα κλικ. Οι επισκέπτες του ιστοτόπου δεν θα διστάσουν να ψάξουν αλλού αν ο ιστότοπός σου δεν είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Η έρευνα δείχνει ότι το 47% των καταναλωτών αναμένουν από μια ιστοσελίδα να φορτώσει σε 2 δευτερόλεπτα ή λιγότερο. Δες πώς λειτουργεί ο ιστότοπός σου με ένα δωρεάν εργαλείο ελέγχου ταχύτητας ιστότοπου όπως το Pagespeed της Google για να ελέγξεις την ταχύτητα του ιστοτόπου σου και να ανακαλύψεις τι τον επιβραδύνει.

2η συμβουλή: Έλεγξε την ορθογραφία σου

Τα ντροπιαστικά ορθογραφικά και συντακτικά λάθη κάνουν την επωνυμία σου να φαίνεται αντιεπαγγελματική και μπορούν να επηρεάσουν την αξιοπιστία της επιχείρησής σου. Θα μπορούσες επίσης να χάσεις ουσιαστική απόδοση SEO (Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης) αν οι λέξεις-κλειδιά δεν γράφονται σωστά. Στην πραγματικότητα, οι στατιστικές δείχνουν ότι τα ορθογραφικά λάθη στους ιστότοπους μπορούν να προκαλέσουν πτώση των ποσοστών μετατροπής έως και 72%.

Εργαλεία όπως το Grammarly είναι ιδανικά για να επισημάνεις τα λάθη που μπορεί να σου έχουν ξεφύγει, ενώ είναι σημαντικό να ελέγχεις χειροκίνητα κάθε σελίδα και να ζητάς και από κάποιον άλλο να τη κοιτάξει. Θα μπορούσες επίσης να προσλάβεις έναν κειμενογράφο ή διορθωτή, αν το επιτρέπει ο προϋπολογισμός σου.

3η συμβουλή: Έλεγξε τη λειτουργία των συνδέσμων σου

Οι σύνδεσμοι και τα backlinks είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να καθοδηγήσεις τους επισκέπτες στις πληροφορίες που χρειάζονται και να τους κρατήσεις στον ιστότοπό σου για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα - αλλά πρέπει να λειτουργούν. Το 'Σφάλμα 404 - Η σελίδα δεν βρέθηκε' δεν είναι κάτι που οι πελάτες θέλουν να βλέπουν. Μερικές φορές, οι σύνδεσμοι λήγουν ή σπάνε, γεγονός που οδηγεί σε κακή απόδοση του ιστότοπου και κακή εμπειρία των επισκεπτών, γι' αυτό πρέπει να τους ελέγχεις τακτικά. Μπορείς να το κάνεις αυτό κάνοντας κλικ σε κάθε σύνδεσμο μόνοι σου ή χρησιμοποιώντας το SEO Spider το οποίο μπορεί να ελέγξει δωρεάν έως και 500 συνδέσμους.

3η συμβουλή: Επίλεξε τα χαρακτηριστικά της ιστοσελίδας σου

Τα χαρακτηριστικά που επιλέγεις είναι το κλειδί για την απόδοση του ιστοτόπου σου. Μια έρευνα της Clutch διαπίστωσε ότι σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες (94%) δήλωσαν ότι η εύκολη πλοήγηση είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του ιστότοπου. Σκέψου το ταξίδι του πελάτη μέσα από τον ιστότοπό σου και πώς θέλεις να φαίνεται.

Σκέψου το ταξίδι του πελάτη μέσα από τον ιστότοπό σου και πώς θέλεις να φαίνεται. Με βάση τις γνώσεις του κοινού σου, μπορείς να προσαρμόσεις τα χαρακτηριστικά του ιστοτόπου σου ώστε να ταιριάζουν στην αγορά σου. Τα χαρακτηριστικά μπορούν να είναι διασκεδαστικά, πρακτικά ή ένα μείγμα και των δύο, όπως:

  • Μια μπάρα που ενσωματώνει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τον ιστότοπό σου

  • Μια προσαρμοσμένη γεννήτρια προσφορών για να δώσεις στους ανθρώπους μια ιδέα για το κόστος των υπηρεσιών σου

  • Μια σελίδα ιστολογίου για να μοιράζεσαι τα νέα της εταιρείας και τις γνώσεις του κλάδου

  • Ζωντανή συνομιλία

  • Ένα πρακτικό μενού πλοήγησης

  • Σαφείς, εύκολες στην εύρεση πληροφορίες επικοινωνίας

Ο ιστότοπός σου είναι η βιτρίνα της επιχείρησής σου, οπότε πρέπει να το αντικατοπτρίζει αυτό μέσω της εμφάνισής του και των επιδόσεών του. Για προσωπικές ψηφιακές συμβουλές σχετικά με το πώς να κάνεις τον ιστότοπό σου να φαίνεται και να αποδίδει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μπορείς να μιλήσεις με έναν από τους ψηφιακούς συμβούλους του V-Hub.

Ευχαριστούμε για την ανταπόκριση σας!

Τελευταία Σχετικά Άρθρα