Χρειάζεσαι βοήθεια;

Μοιράσου αυτό το άρθρο

Φροντίστε να αποκτήσει ορατότητα η επιχείρησή σας στο διαδίκτυο

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) συνδυάζει την τέχνη με την επιστήμη. Ωστόσο, η δημιουργία του τέλειου μείγματος μπορεί να σας αγχώνει εάν δεν έχετε υπόβαθρο στο μάρκετινγκ.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, το 68% των διαδικτυακών εμπειριών αρχίζει με μια μηχανή αναζήτησης, ενώ το Google κατέχει πάνω από το 90% της αγοράς. Επομένως, είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο, να βεβαιωθείτε ότι κατανοείτε το SEO και ότι μπορείτε να εφαρμόσετε καλές πρακτικές.

Για να το θέσουμε απλά, το SEO σημαίνει ότι χρησιμοποιείτε τις ίδιες λέξεις στον ιστότοπό σας που χρησιμοποιεί το κοινό-στόχο σας στις μηχανές αναζήτησης (κοινώς γνωστές ως λέξεις-κλειδιά). Αν το κάνετε καλά αυτό, θα είστε ήδη μπροστά. Όταν χρησιμοποιείτε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά που ταιριάζουν με το κοινό σας, ο ιστότοπός σας είναι πιο πιθανό να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (η κατάταξή σας) και αυτό θα συμβάλλει στη βελτίωση της ποιότητας και της ποσότητας της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε πώς μπορείτε να βελτιώσετε το SEO του ιστότοπού σας.

1. Φροντίστε να είστε ορατοί

Το SEO είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να δώσετε στην επιχείρησή σας περισσότερες πιθανότητες να έχει ορατότητα στο διαδίκτυο και να κάνει θόρυβο.Για να μπορούν να σας βρίσκουν εύκολα οι πελάτες, θα πρέπει να φροντίσετε ώστε να μπορούν να βρίσκουν εύκολα τον ιστότοπό σας οι μηχανές αναζήτησης. Μπορείτε πολύ εύκολα να ελέγξετε πόσοι από τους ιστότοπούς σας είναι ανιχνεύσιμοι. Πληκτρολογήστε site: και στη συνέχεια τον ιστότοπό σας σε κάποια μηχανή αναζήτησης για προβολή όλων των αποτελεσμάτων σας. Για παράδειγμα, πληκτρολογώντας site:Vodafone.com, βλέπουμε ότι έχουν ευρετηριαστεί περισσότερες από 16.000 ιστοσελίδες.

2. Τελειοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά σας

Οι λέξεις-κλειδιά είναι πολύ χρήσιμες όταν προσπαθείτε να μάθετε τι ψάχνει το κοινό σας. Χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες φράσεις και λέξεις, ο ιστότοπός σας θα έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να βρεθεί στην πρώτη σελίδα της κατάταξης, πράγμα πολύ σημαντικό. Σκεφτείτε πότε γίνεται αναζήτηση για το προϊόν ή την υπηρεσία σας στο διαδίκτυο, ποιες λέξεις είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν οι πελάτες σας και πώς κάνουν αναζητήσεις. Το 27% του παγκόσμιου διαδικτυακού πληθυσμού χρησιμοποιεί πλέον τη φωνητική αναζήτηση, για παράδειγμα, η οποία επηρεάζει τη συμπεριφορά αναζήτησής του. Ωστόσο, ανεξάρτητα από το πώς πραγματοποιούν τις αναζητήσεις τους, σε γενικές γραμμές οι άνθρωποι θέλουν να βρουν αυτό που ψάχνουν γρήγορα - δηλαδή χρησιμοποιούν σύντομες φράσεις και καθομιλουμένη γλώσσα.

3. Δείξτε την επιρροή σας

Ξέρετε ακριβώς τι λέτε όταν πρόκειται για την επιχείρησή σας. Έτσι, αφού τελειοποιήσετε τον ιστότοπο και τις λέξεις-κλειδιά σας, σκεφτείτε πώς μπορείτε να επεκτείνετε την επιρροή σας. Γνωρίζατε ότι η δημιουργία συνδέσμων από άλλους ιστότοπους (backlinks) μπορεί να βοηθήσει τον ιστότοπό σας να ανέβει στην κατάταξη αναζητήσεων;

Θα μπορούσε να γίνει κάποια αναφορά σε εσάς σε κάποιο άρθρο στο διαδίκτυο σε κάποιον γνωστό ιστότοπο; Ή μήπως έχετε συνδέσεις με άτομα που έχουν τοπικά ιστολόγια; Θα μπορούσατε να δημοσιευτείτε εκεί; Όποιο δρόμο κι αν διαλέξετε, να θυμάστε ότι αυτές οι μέθοδοι δεν χρειάζεται να είναι ακριβές ή χρονοβόρες. Το σημαντικό είναι να κάνετε το πρώτο βήμα.

4. Παρακολουθήστε την πρόοδο σας και δείτε πού μπορείτε να βελτιωθείτε.

Το πρώτο βήμα είναι να έχετε κάποιο σχέδιο όσον αφορά το SEO, αλλά πρέπει επίσης να γνωρίζετε τι λειτουργεί και τι πρέπει να αλλάξει. Επομένως, φροντίστε να αφιερώσετε χρόνο για να ελέγξετε τον αντίκτυπο που έχετε στον ιστότοπο και την επιχείρησή σας.Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι μέσω των backlink trackers, που θα κάνουν το μεγαλύτερο μέρος της σκληρής δουλειάς για εσάς.

Αναμφισβήτητα όμως, ο πιο σημαντικός τρόπος για να δείτε πώς τα πάει ο ιστότοπός σας είναι μέσω ενός πίνακα ελέγχου αναλυτικών στοιχείων, όπως το Google Analytics. Αυτό έχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε σε ένα μέρος. Μπορείτε να ελέγξετε ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν όντως οι χρήστες, το διάστημα για το οποίο παραμένουν στον ιστότοπό σας οι επισκέπτες, ποιες σελίδες είναι πιο δημοφιλείς και πολλά άλλα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να συνεχίσετε να προσαρμόζετε τα σχέδιά σας με βάση το τι συμβαίνει στην πραγματικότητα – χρησιμοποιώντας, φυσικά, δεδομένα.

Είναι σημαντικό να συνεχίσετε να ελέγχετε την απόδοση με την πάροδο του χρόνου, καθώς η συμπεριφορά αναζητήσεων του κοινού και οι λέξεις-κλειδιά μπορεί να αλλάξουν και μπορεί να χρειαστεί να προστεθούν και άλλα πράγματα. Έχοντας ένα μέρος του ιστότοπού σας που ενημερώνεται εύκολα και είναι επίκαιρο - όπως μια ενότητα ειδήσεων ή ιστολογίου - έχετε την εξαιρετική ευκαιρία να χρησιμοποιείτε συνεχώς τις πιο πρόσφατες λέξεις-κλειδιά και να διασφαλίζετε ότι υπάρχει πάντα φρέσκο περιεχόμενο που θα προσελκύει το κοινό σας.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το SEO; Μιλήστε με έναν από τους Ψηφιακούς Συμβούλους του V-Hub σήμερα για να μάθετε τι μπορεί να κάνει το SEO για την επιχείρησή σας.

Τελευταία Σχετικά Άρθρα