Χρειάζεσαι βοήθεια;

Μοιράσου αυτό το άρθρο

Πώς να βεβαιωθείτε ότι το Εταιρικό σας προφίλ στη Google είναι ενημερωμένο

Άρθρα
30 Apr 2024

Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το Εταιρικό προφίλ σας στη Google, πρέπει να διατηρείτε το περιεχόμενο φρέσκο. Μάθετε πώς.

Δημιουργήσατε λοιπόν το δικό σας Εταιρικό προφίλ Google - αλλά τι ακολουθεί μετά; Τώρα πρέπει να αναλάβετε το εξίσου σημαντικό καθήκον να διατηρείτε τις πληροφορίες του προφίλ σας ενημερωμένες.

Ελέγχετε συχνά τις πληροφορίες σας

Όταν αλλάζουν οι λεπτομέρειες σχετικά με την επιχείρησή σας, η ενημέρωση του Εταιρικού προφίλ σας στη Google θα πρέπει να βρίσκεται ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων σας, ώστε να αποφύγετε να βλέπουν οι πελάτες ξεπερασμένες πληροφορίες. Επομένως, η τακτική ενημέρωση του προφίλ σας είναι απαραίτητη - και όσο περισσότερες αλλαγές κάνετε, τόσο πιο εύκολα μπορείτε να βρεθείτε στους Χάρτες και την Αναζήτηση Google.

Εάν η επιχείρησή σας μετακομίζει, έχετε ανοίξει άλλο κατάστημα ή έχουν αλλάξει οι ώρες λειτουργίας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας (ακόμη και αν πρόκειται απλώς για μια εθνική εορτή), θα πρέπει να κάνετε αυτές τις αλλαγές για να βοηθήσετε τους πελάτες να έχουν τις σωστές πληροφορίες σχετικά με το πού, πότε και πώς θα σας βρουν.

Μοιραστείτε την ευθύνη

Γνωρίζουμε ότι η λειτουργία μιας επιχείρησης είναι κάτι περισσότερο από μια εργασία πλήρους απασχόλησης. Γι' αυτό το λόγο η Google σας επιτρέπει να μοιράζεστε την ευθύνη της ενημέρωσης του Προφίλ σας προσθέτοντας Ιδιοκτήτες και Διαχειριστές. Για παράδειγμα, αν έχετε μια δεύτερη τοποθεσία, μπορείτε να αναθέσετε στον διευθυντή του καταστήματος αυτού να είναι υπεύθυνος για το τοπικό προφίλ του.

Οι ιδιοκτήτες έχουν πλήρες δικαίωμα να επεξεργάζονται τα στοιχεία της επιχείρησής σας και μπορούν να προσθέτουν και να αφαιρούν και άλλους χρήστες. Από την άλλη, οι Διαχειριστές έχουν τα ίδια δικαιώματα επεξεργασίας με τους Ιδιοκτήτες, αλλά δεν μπορούν να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν άλλους χρήστες.

Μόνο ένας Ιδιοκτήτης προφίλ μπορεί να προσκαλέσει άλλους να γίνουν Ιδιοκτήτες και Διαχειριστές. Κάθε άτομο που προσθέτετε θα έχει τη δική του πρόσβαση και δεν χρειάζεται να μοιραστείτε τις πληροφορίες σύνδεσής σας μαζί του.

Δείτε πώς μπορείτε να προσθέσετε άλλον έναν χρήστη:

  1. Μεταβείτε στο εταιρικό προφίλ σας.

  2. Αν έχετε πολλές τοποθεσίες, ανοίξτε την τοποθεσία που θέλετε να διαχειριστείτε.

  3. Κάντε κλικ στο 'Χρήστες' από το μενού

  4. Στην επάνω δεξιά γωνία, κάντε κλικ στο εικονίδιο πρόσκληση νέων διαχειριστών

  5. Εισάγετε το όνομα ή τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ατόμου που θέλετε να προσθέσετε

  6. Επιλέξτε το ρόλο του χρήστη επιλέγοντας 'Ιδιοκτήτης' ή 'Διαχειριστής'

  7. Κάντε κλικ στο 'Πρόσκληση'

Θέλετε να αφαιρέσετε κάποιον που έχετε προσθέσει; Κάντε κλικ στο εικονίδιο "Διαχειριστής" και, στη συνέχεια, επιλέξτε το άτομο που θέλετε να καταργήσετε.

Πώς μπορώ να επεξεργαστώ και να κάνω αλλαγές στο Προφίλ μου;

Αν χρειαστεί να αλλάξετε πληροφορίες όπως η διεύθυνση, οι ώρες λειτουργίας, τα στοιχεία επικοινωνίας ή οι φωτογραφίες σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Συνδεθείτε στο Εταιρικό Προφίλ σας στη Google.

  2. Επιλέξτε 'Επεξεργασία προφίλ' και 'Πληροφορίες εταιρίας'

  3. Προχωρήστε με την επεξεργασία

  4. Μην ξεχνάτε να αποθηκεύετε τις αλλαγές σας μετά από κάθε επεξεργασία

Το καλύτερο πράγμα σχετικά με το Εταιρικό Προφίλ Google είναι ότι η δημιουργία του είναι δωρεάν. Ωστόσο, είναι χρήσιμο μόνο αν το ενημερώνετε τακτικά, οπότε μην το αμελείτε. Συνιστούμε να ορίσετε μια υπενθύμιση κάθε δύο μήνες για να βεβαιωθείτε ότι όλες οι πληροφορίες είναι ενημερωμένες.

Μπορεί να έχετε ήδη μιλήσει με έναν από τους ψηφιακούς συμβούλους του V-Hub. Αν όχι ή αν ενδιαφέρεστε για περισσότερη υποστήριξη, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ. Το Κέντρο Γνώσης μας είναι επίσης γεμάτο με πληροφορίες και συμβουλές που θα σας βοηθήσουν στο ψηφιακό σας ταξίδι.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν...

Τελευταία Σχετικά Άρθρα