Χρειάζεσαι βοήθεια;

Μοιράσου αυτό το άρθρο

Θέλετε να δημιουργήσετε ένα εταιρικό προφίλ στη Google; Ορίστε ο τρόπος:

Άρθρα
30 Apr 2024

Μάθετε πώς να ελέγχετε τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες βρίσκουν την εταιρεία σας στο διαδίκτυο με ένα Εταιρικό Προφίλ Google.

Η μηχανή αναζήτησης της Google τείνει να είναι το ιδανικό μέρος για την εύρεση επιχειρήσεων στο διαδίκτυο - και ένα Εταιρικό προφίλ στη Google μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να μάθουν όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν μέσω ενός εύχρηστου και άμεσα διαθέσιμου μέρους - όπως τις ώρες λειτουργίας, τη διεύθυνση του ιστότοπου, να διαβάσουν κριτικές, να βρουν το προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και τη φυσική διεύθυνση (αν διαθέτετε).

Η δημιουργία ενός Εταιρικού προφίλ στη Google είναι ευκολότερη από ό,τι νομίζετε και είναι εντελώς δωρεάν. Ακολουθήστε απλώς τα παρακάτω έξι βήματα:

  1. Προτού μπορέσετε να δημιουργήσετε ένα Εταιρικό Προφίλ στη Google, θα πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό Google. Μπορείτε είτε να χρησιμοποιήσετε μια από τις υπάρχουσες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είτε να δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμό Gmail. Κάντε κλικ εδώ για έναν οδηγό βήμα προς βήμα.

  2. Μόλις αποκτήσετε λογαριασμό, μεταβείτε στην αρχική σελίδα του Εταιρικού Προφίλ και κάντε κλικ στο "Διαχείριση τώρα" για να ξεκινήσετε. Στη συνέχεια, πληκτρολογήστε το όνομα της επιχείρησής σας. Αν υπάρχει ήδη επιχείρηση με αυτό το όνομα, θα εμφανιστεί καθώς πληκτρολογείτε. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να ζητήσετε την κυριότητα του προφίλ από τον άλλο ιδιοκτήτη, ακολουθώντας αυτά τα βήματα. Εάν η επωνυμία της επιχείρησης δεν εμφανίζεται, κάντε κλικ στην επιλογή "Προσθήκη της επιχείρησής σας" στη Google για να δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμό.

  3. Εάν η επιχείρησή σας διαθέτει φυσική τοποθεσία όπου οι πελάτες μπορούν να έρθουν να σας δουν, τότε κάντε κλικ στο "Ναι" και πατήστε "Επόμενο" Εάν η επιχείρησή σας είναι μόνο διαδικτυακή, επιλέξτε "Όχι".

  4. Αν επιλέξετε ναι, θα σας ζητηθεί να δώσετε τη δημόσια διεύθυνση που θέλετε να μοιραστείτε. Μπορεί επίσης να σας ζητηθεί να τοποθετήσετε μια καρφίτσα σε έναν χάρτη για να επιβεβαιώσετε πού ακριβώς βρίσκεται αυτή η τοποθεσία.

  5. Το επόμενο βήμα είναι να προσθέσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Εισάγετε τον αριθμό τηλεφώνου σας, τις ώρες λειτουργίας και τη διεύθυνση του ιστότοπού σας, ώστε να γνωρίζουν οι χρήστες πώς να σας βρουν. Αν δεν έχετε ακόμη ιστότοπο, μπορείτε πάντα να επιστρέψετε και να ενημερώσετε αυτό το κείμενο αργότερα. Αν θέλετε να προσθέσετε τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει να προσθέσετε τον σύνδεσμο του ιστοτόπου σας και η Google θα χρησιμοποιήσει τους συνδέσμους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από εκεί.

  6. Τέλος, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να επαληθεύσετε την επιχείρησή σας. Η Google θα σας προσφέρει μερικές επιλογές για την επαλήθευση του λογαριασμού σας μέσω τηλεφώνου, κειμένου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή βίντεο. Λάβετε υπόψη ότι μπορεί να σας ζητηθεί να χρησιμοποιήσετε περισσότερες από μία μεθόδους.

Αυτό ήταν! Μόλις επαληθευτεί, ο λογαριασμός σας θα είναι ενεργός. Πλέον οι πελάτες μπορούν εύκολα να βρουν την επιχείρησή σας και εσείς μπορείτε να τους κρατήσετε ώστε να επιστρέψουν για περισσότερα.

Μπορεί να έχετε ήδη μιλήσει με έναν από τους ψηφιακούς συμβούλους του V-Hub. Αν όχι ή αν ενδιαφέρεστε για περισσότερη υποστήριξη, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ. Το Κέντρο Γνώσης μας είναι επίσης γεμάτο με πληροφορίες και συμβουλές που θα σας βοηθήσουν στο ψηφιακό σας ταξίδι

Τελευταία Σχετικά Άρθρα