Χρειάζεσαι βοήθεια;

Μοιράσου αυτό το άρθρο

5 συμβουλές για να κατανοήσετε τον πελάτη-στόχο σας

Άρθρα
30 Apr 2024

Από ερωτηματολόγια έως ανάλυση ανταγωνιστών - έχουμε πολλές συμβουλές για να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε την προσωπικότητα των αγοραστών της επιχείρησής σας.

Η δημιουργία μιας προσωπικής εμπειρίας για τους πελάτες σας είναι το κλειδί αν θέλετε να δημιουργήσετε αφοσίωση. Η δημιουργία μιας προσωπικότητας αγοραστή - μια περιγραφή του ιδανικού πελάτη σας - είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε να το κάνετε αυτό.

Να πώς θα το κάνετε:

Κοιτάξτε τις πληροφορίες που ήδη έχετε

Η δημιουργία μιας προσωπικότητας αγοραστή θα πρέπει να περιλαμβάνει τόσο εσωτερική όσο και εξωτερική έρευνα. Μπορεί να έχετε ήδη μια γενική ιδέα για το πώς θα μοιάζει αυτό, με βάση τους υπάρχοντες πελάτες σας, αλλά για να έχετε μια σαφή εικόνα του ιδανικού σας πελάτη, θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας τα εξής:

  • Προσωπικές και επαγγελματικές πληροφορίες

  • Αξίες και φόβους

  • Στόχοι και προκλήσεις

  • Διαδικτυακή παρουσία

  • Αρνητικές πληροφορίες

Υπάρχουν μερικά πολύ καλά (και δωρεάν) πρότυπα στο διαδίκτυο για να σας βοηθήσουν να καταλάβετε ποιες πληροφορίες θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν στη δημιουργία μιας προσωπικότητας αγοραστή.

Κατανοήστε ότι μπορεί να υπάρχουν πολλαπλές προσωπικότητες αγοραστών

Είναι αρκετά σύνηθες για τις επιχειρήσεις να έχουν πολλαπλές προσωπικότητες αγοραστών. Για παράδειγμα, αν είστε ιδιοκτήτης ενός καταστήματος επίπλων, μια προσωπικότητα μπορεί να είναι ο "νέος ιδιοκτήτης σπιτιού", ενώ μια άλλη μπορεί να είναι οι "ιδιοκτήτες ξενοδοχείων" ή ακόμη και οι "ιδιοκτήτες". Πρόκειται για πολύ διαφορετικές προσωπικότητες ως προς το τι μπορεί να αναζητούν και τον προϋπολογισμό τους, αλλά εξακολουθούν να έρχονται σε εσάς για τα έπιπλά τους.

Αν η εταιρεία σας έχει πολλές προσωπικότητες αγοραστών, τότε φροντίστε να δώσετε σε κάθε μία από αυτές διαφορετικό όνομα και να αναθέσετε φωτογραφίες - υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες με δωρεάν εικόνες αρχείου σε διάφορες χώρες που θα σας βοηθήσουν να βρείτε εικόνες - για να θυμάστε τις διαφορετικές ομάδες ανθρώπων.

Χρησιμοποιήστε έρευνες για να μάθετε τι θέλουν οι πελάτες

Αν έχετε ήδη πελάτες που ταιριάζουν στην ιδανική προσωπικότητα αγοραστή σας, μπορείτε να τους ρωτήσετε απευθείας τι θέλετε να μάθετε.

Το Google Forms είναι μόνο ένα παράδειγμα ενός εύκολου και απλού εργαλείου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε δωρεάν έρευνες πελατών, τις οποίες μπορείτε στη συνέχεια να μοιραστείτε με τους πελάτες σας μέσω οποιουδήποτε εργαλείου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ενημερωτικού δελτίου χρησιμοποιείτε.

Αν θέλετε να ενθαρρύνετε τους πελάτες να απαντήσουν, μπορείτε να προσπαθήσετε να τους προσφέρετε έκπτωση ή δωρεάν αποστολή για την επόμενη αγορά τους.

Χρησιμοποιήστε τη δική σας ιστοσελίδα και τα αναλυτικά στοιχεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Εάν η επιχείρησή σας λειτουργεί, οι πελάτες θα αλληλεπιδρούν ήδη μαζί σας. Μπορείτε να το εκμεταλλευτείτε στο έπακρο αυτό, χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο όπως το Google Analytics για να μάθετε περισσότερα για αυτούς, όπως την ηλικία και το φύλο τους, πόσο χρόνο περνούν στον ιστότοπό σας, πόσες φορές έχουν επισκεφθεί τη σελίδα σας και πώς την βρήκαν.

Αν χρησιμοποιείτε επίσης πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook ή το Instagram για να προσφέρετε υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, να προωθήσετε την επιχείρησή σας ή να πουλήσετε προϊόντα, μπορείτε να λάβετε παρόμοιες πληροφορίες με το Meta Business Suite.

Παρακολουθήστε τους ανταγωνιστές σας

Είναι επίσης πολύ χρήσιμο να παρακολουθείτε σε ποιους πωλούν οι ανταγωνιστές σας, ειδικά αν είναι καθιερωμένοι.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν προγράμματα (απλά αναζητήστε "δωρεάν εργαλείο για την ανάλυση ανταγωνιστικών ιστότοπων" και θα σας εμφανιστεί η καλύτερη τοπική επιλογή) για να αναλύσετε τους επισκέπτες και το κοινό οποιουδήποτε ιστότοπου, οπότε αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείτε ποιοι έρχονται στους ανταγωνιστές σας. Μπορείτε να λάβετε πληροφορίες σχετικά με την ηλικία, το φύλο, την τοποθεσία και τα ενδιαφέροντα των πελατών τους. Επιπλέον, μπορείτε επίσης να ανακαλύψετε νέα κοινά και να δημιουργήσετε πρόσθετες προσωπικότητες αγοραστών για την επιχείρησή σας χρησιμοποιώντας αυτό το λογισμικό.

Ετοιμαστείτε να ανακαλύψετε την ιδανική προσωπικότητα αγοραστή σας

Η δημιουργία της προσωπικότητας αγοραστών μπορεί να σας βοηθήσει να σχεδιάσετε το μέλλον της επιχείρησής σας, ενώ παράλληλα σας βοηθά να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας και να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες. Είτε το έχετε ξανακάνει είτε είναι κάτι εντελώς καινούργιο για εσάς, υπάρχουν πολλά εργαλεία και πόροι που θα σας βοηθήσουν να βρείτε τους ιδανικούς πελάτες σας.

Μπορεί να έχετε ήδη μιλήσει με έναν από τους ψηφιακούς συμβούλους του V-Hub. Αν όχι ή αν ενδιαφέρεστε για περισσότερη υποστήριξη, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ. Το Κέντρο Γνώσης μας είναι επίσης γεμάτο με πληροφορίες και συμβουλές που θα σας βοηθήσουν στο ψηφιακό σας ταξίδι

Τελευταία Σχετικά Άρθρα