Χρειάζεσαι βοήθεια;

Μοιράσου αυτό το άρθρο

Πώς να δημιουργήσεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θα λατρέψουν οι πελάτες σου

Άρθρα
07 Feb 2023

Δημιούργησε την καλύτερη εκδοχή του ηλεκτρονικού σου καταστήματος

Θα έλεγες ότι προσφέρεις στους πελάτες μια ασυναγώνιστη εμπειρία κάθε φορά που αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο; Εάν θέλεις να συνεχίσεις να αναπτύσσεσαι και να ξεχωρίζεις απέναντι στους ανταγωνιστές σου θα πρέπει να το έχεις πάντα προτεραιότητα.

Πριν ξεκινήσεις, είναι σημαντικό να κατανοήσεις τι χρειάζεται για τη δημιουργία μιας ξεχωριστής αγοραστική εμπειρίας στο διαδίκτυο.

Γνώρισε τους πελάτες σου

Ήξερες ότι οι πελάτες ανταποκρίνονται καλά όταν μια επωνυμία είναι συνεπής; Τι εννοούμε; Ότι νιώθουν ότι γνωρίζουν ένα άτομο και όχι μια επιχείρηση. Όσες φορές κι αν συναντήσουν την εταιρεία σου, ξέρουν τι να περιμένουν. Επομένως, θα πρέπει η επιχείρησή σου να μιλάει την ίδια γλώσσα (ξέγνοιαστη ή σοβαρή;), να έχει την ίδια εμφάνιση (τι χρώματα χρησιμοποιείς;) και να προσφέρει πάντα την ίδια εμπειρία, είτε μέσω του ιστότοπού σου, είτε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είτε αυτοπροσώπως.

Πρόσφερε εξατομίκευση

Δεν αρκεί πλέον να παρουσιάζεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου στους πελάτες. Περιμένουν να τους προσφέρεις εξατομίκευση. Τι σημαίνει αυτό; Να τους προσφωνείς με το όνομά τους, να τους παρουσιάζεις πληροφορίες/προϊόντα που τους αφορούν, να διαθέτεις προσωποποιημένες προσφορές. Είναι τεράστιο μέρος της εμπειρίας του πελάτη. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης ζει σε διαμέρισμα, θα μπορούσες να του προτείνεις φυτά σε γλάστρες. Ή να προσφέρεις εκπτώσεις σε ρούχα με βάση το μέγεθος που έχουν αγοράσει στο παρελθόν. Αν θέλεις, λοιπόν, να συμβαδίζεις με τις τάσεις, δεν θα πρέπει να βλέπεις την εξατομίκευση ως κάτι που είναι απλά «καλό να υπάρχει» στην επιχείρησή σου.

Λύσε τα προβλήματα πριν ακόμα παρουσιαστούν

Όταν κάνεις αγορές μέσω διαδικτύου, το πιο ενοχλητικό είναι όταν κάτι δεν λειτουργεί. Προσθέτεις τα ψώνια σου στο καλάθι, προχωράς στο check-out και...κάτι λείπει. Ή απλά δεν λειτουργεί η διαδικασία πληρωμής. Πόσες φορές θα δοκιμάσεις προτού τα παρατήσεις;

Θέλεις να προσφέρεις στους πελάτες σου την πιο εύκολη εμπειρία. Βελτιώνοντας τον ιστότοπό σου, θα βοηθήσεις τους πελάτες σου.

Ωραίο ακούγεται αυτό, αλλά πώς γίνεται στην πράξη;

Μπορείς να τα κάνεις όλα αυτά, και πολλά άλλα, χρησιμοποιώντας ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (γνωστό και ως CMS).

Στον πυρήνα του, το CMS είναι μια τεχνολογία που σου επιτρέπει να δημιουργείς και να διαχειρίζεσαι τον ιστότοπό σου, αλλά μπορεί να κάνει πολύ περισσότερα από όσα θα περίμενε κανείς.

Λειτουργεί στο παρασκήνιο και έτσι οι πελάτες σου δεν θα ξέρουν καν ότι το χρησιμοποιείς. Μπορεί όμως να σε βοηθήσει να προσφέρεις ένα απρόσκοπτο, εξαιρετικό ταξίδι, το οποίο μετατρέπεται σε εξαιρετική εμπειρία πελάτη.

Ποιες είναι οι πιο κοινές επιλογές;

Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε διάφορες πλατφόρμες CMS.

Το WordPress, που χρησιμοποιείται από το 43% όλων των ιστότοπων στο διαδίκτυο, είναι μακράν η πιο δημοφιλής από όλες και η βασική του έκδοση διατίθεται χωρίς χρέωση. Είναι ιδιαίτερα καλό στη χρήση βέλτιστων πρακτικών SEO (που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σου να γίνει αντιληπτή), έχει χιλιάδες πρόσθετες επιλογές για να κάνει τον ιστότοπό σου μοναδικό και έχει εύκολη πρόσβαση σε πολλά μαθήματα και ιστολόγια από την υποστηρικτική κοινότητά του. Το μειονέκτημά του; Είναι γνωστό ότι, με τα πολλά πρόσθετα, η παράνομη πρόσβαση στο WordPress γίνεται πιο εύκολη. Γι' αυτό σου προτείνουμε να κατεβάσεις προστασία τρίτου μέρους για να διατηρείς τον ιστότοπό σου ασφαλή.

Το Joomla! είναι άλλη μια κορυφαία επιλογή για δημιουργούς ιστοτόπων σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Διατίθεται χωρίς χρέωση. Η προσβασιμότητά του είναι άλλο ένα πλεονέκτημα και προσφέρει επίσης πολλές προσαρμόσιμες ευκαιρίες. Προσφέρει επίσης μια εξαιρετική λειτουργία διαδικτυακών αγορών. Ωστόσο, μπορεί να είναι λίγο πιο δύσκολο στη χρήση από το WordPress, επομένως απαιτείται κάποια γνώση HTML για να μπορεί να αξιοποιηθεί στο έπακρο.

Μια άλλη δημοφιλής επιλογή σε όλη την Ευρώπη είναι το Drupal. Τροφοδοτώντας περισσότερους από 1,7 εκατομμύρια ιστότοπους, θεωρείται το CMS με τις περισσότερες δυνατότητες, αλλά και το πιο δύσκολο στη χρήση. Παρόλο που προσφέρεται δωρεάν, ίσως χρειαστεί να προσλάβεις έναν προγραμματιστή ιστού για να λειτουργήσει όσο το δυνατόν καλύτερα. Ωστόσο, εάν είσαι διατεθειμένος(η) να ξοδέψεις τα χρήματα, το Drupal είναι εξαιρετικά ασφαλές, προσφέρει μεγάλη ευελιξία και υποστηρίζεται από μια μεγάλη κοινότητα προγραμματιστών.

Καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής του κάθε πελάτη, είναι πιθανό να συναντήσει την επιχείρησή σου τουλάχιστον μερικές φορές. Γι' αυτό η εμπειρία του πελάτη και το CMS είναι αλληλένδετα. Επιλέγοντας την πλατφόρμα που θα δώσει στην επιχείρησή σου τις καλύτερες πιθανότητες να τραβήξει την προσοχή των πελατών σου και να μετατρέψει την αρχική συνειδητοποίηση σε απόλαυση, θα έχεις μια εξαιρετική διαδικτυακή επιχείρηση.

Θέλεις να μάθεις περισσότερα για το πως μπορείς να βελτιώσεις την εικόνα της ιστοσελίδας σου; Κλείσε ραντεβού με τον προσωπικό σου σύμβουλο, Vodafone Business Advisor και πάρε δωρεάν συμβουλές για το πως να το πετύχεις.

Ανακάλυψε όλα τα ψηφιακά εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις ένα σύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα, που θα προσφέρει μοναδική αγοραστική εμπειρία στους πελάτες σου.

Τελευταία Σχετικά Άρθρα