Χρειάζεσαι βοήθεια;

Μοιράσου αυτό το άρθρο

Είναι ο ιστότοπος της επιχείρησής σας κατάλληλος για το σκοπό του; Να πώς να τον δοκιμάσετε

Άρθρα
06 May 2024

Είναι τόσο απογοητευτικό όταν βρίσκετε τον ιστότοπο που ψάχνετε, μόνο και μόνο για να ανακαλύψετε αμέσως ότι είναι ξεπερασμένος, κακοσχεδιασμένος και η ταχύτητά του στην καλύτερη περίπτωση συγκρίνεται με ένα σαλιγκάρι. Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, ένας κακός ιστότοπος μπορεί να αποτρέψει τους πιθανούς πελάτες, απομακρύνοντάς τους από τον ιστότοπό σας και ενδεχομένως από την επωνυμία σας.

Η δημιουργία ενός επαγγελματικού επιχειρηματικού ιστότοπου είναι το πρώτο βήμα της διαδικασίας. Στη συνέχεια, πρέπει να ελέγξετε ότι λειτουργεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ακολουθεί ο κατάλογος ελέγχου για να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας αποδίδει τα μέγιστα.

1η συμβουλή: Δοκιμή ταχύτητας ιστότοπου

Ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι γρήγορος, αποτελεσματικός και να παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο επισκέπτης με όσο το δυνατόν λιγότερα κλικ. Οι επισκέπτες του ιστοτόπου δεν θα διστάσουν να ψάξουν αλλού αν ο ιστότοπός σας δεν είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Η έρευνα δείχνει ότι το 47% των καταναλωτών αναμένουν από μια ιστοσελίδα να φορτώσει σε 2 δευτερόλεπτα ή λιγότερο. Δείτε πώς λειτουργεί ο ιστότοπός σας με ένα δωρεάν εργαλείο ελέγχου ταχύτητας ιστότοπου όπως το Pagespeed της Google για να ελέγξετε την ταχύτητα του ιστοτόπου σας και να ανακαλύψετε τι τον επιβραδύνει.

2η συμβουλή: Ελέγξτε την ορθογραφία σας

Τα ντροπιαστικά ορθογραφικά και συντακτικά λάθη κάνουν την επωνυμία σας να φαίνεται αντιεπαγγελματική και μπορούν να επηρεάσουν την αξιοπιστία της επιχείρησής σας. Θα μπορούσατε επίσης να χάσετε ουσιαστική απόδοση SEO (Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης) αν οι λέξεις-κλειδιά δεν γράφονται σωστά. Στην πραγματικότητα, οι στατιστικές δείχνουν ότι τα ορθογραφικά λάθη στους ιστότοπους μπορούν να προκαλέσουν πτώση των ποσοστών μετατροπής έως και 72%.

Εργαλεία όπως το Grammarly είναι ιδανικά για να επισημάνετε τα λάθη που μπορεί να σας έχουν ξεφύγει, ενώ είναι σημαντικό να ελέγχετε χειροκίνητα κάθε σελίδα και να ζητάτε και από κάποιον άλλο να τη κοιτάξει. Θα μπορούσατε επίσης να προσλάβετε έναν κειμενογράφο ή διορθωτή, αν το επιτρέπει ο προϋπολογισμός σας.

3η συμβουλή: Ελέγξτε τη λειτουργία των συνδέσμων σας

Οι σύνδεσμοι και τα backlinks είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να καθοδηγήσετε τους επισκέπτες στις πληροφορίες που χρειάζονται και να τους κρατήσετε στον ιστότοπό σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα - αλλά πρέπει να λειτουργούν. το 'Σφάλμα 404 - Η σελίδα δεν βρέθηκε' δεν είναι κάτι που οι πελάτες θέλουν να βλέπουν. Μερικές φορές, οι σύνδεσμοι λήγουν ή σπάνε, γεγονός που οδηγεί σε κακή απόδοση του ιστότοπου και κακή εμπειρία των επισκεπτών, γι' αυτό πρέπει να τους ελέγχετε τακτικά. Μπορείτε να το κάνετε αυτό κάνοντας κλικ σε κάθε σύνδεσμο μόνοι σας ή χρησιμοποιώντας το SEO Spider το οποίο μπορεί να ελέγξει δωρεάν έως και 500 συνδέσμους.

3η συμβουλή: Επιλέξτε τα χαρακτηριστικά της ιστοσελίδας σας

Τα χαρακτηριστικά που επιλέγετε είναι το κλειδί για την απόδοση του ιστοτόπου σας. Μια έρευνα της Clutch διαπίστωσε ότι σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες (94%) δήλωσαν ότι η εύκολη πλοήγηση είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του ιστότοπου. Σκεφτείτε το ταξίδι του πελάτη μέσα από τον ιστότοπό σας και πώς θέλετε να φαίνεται.

Σκεφτείτε το ταξίδι του πελάτη μέσα από τον ιστότοπό σας και πώς θέλετε να φαίνεται. Με βάση τις γνώσεις του κοινού σας, μπορείτε να προσαρμόσετε τα χαρακτηριστικά του ιστοτόπου σας ώστε να ταιριάζουν στην αγορά σας. Τα χαρακτηριστικά μπορούν να είναι διασκεδαστικά, πρακτικά ή ένα μείγμα και των δύο, όπως:

  • Μια κοινωνική μπάρα που ενσωματώνει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τον ιστότοπό σας

  • Μια προσαρμοσμένη γεννήτρια προσφορών για να δώσετε στους ανθρώπους μια ιδέα για το κόστος των υπηρεσιών σας

  • Μια σελίδα ιστολογίου για να μοιράζεστε τα νέα της εταιρείας και τις γνώσεις του κλάδου

  • Ζωντανή συνομιλία

  • Ένα πρακτικό μενού πλοήγησης

  • Σαφείς, εύκολες στην εύρεση πληροφορίες επικοινωνίας

Ο ιστότοπός σας είναι η βιτρίνα της επιχείρησής σας, οπότε πρέπει να το αντικατοπτρίζει αυτό μέσω της εμφάνισής του και των επιδόσεών του. Για προσωπικές ψηφιακές συμβουλές σχετικά με το πώς να κάνετε τον ιστότοπό σας να φαίνεται και να αποδίδει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μιλήστε με έναν από τους ψηφιακούς συμβούλους του V-Hub.

Τελευταία Σχετικά Άρθρα