Προσέλκυσε περισσότερους πελάτες με τη βοήθεια ενός λογισμικού CRM

Κατανόησε πώς λειτουργεί το λογισμικό διαχείρισης πελατειακών σχέσεων και πώς μπορεί να ωφελήσει την επιχείρησή σου

Οι επιχειρήσεις αφιερώνουν πολύ χρόνο, προσπάθεια και χρήματα στο μάρκετινγκ για να βρουν νέους πελάτες, να βελτιώσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Ωστόσο, οι πιο επιτυχημένες εταιρείες είναι εκείνες που δεν ξεχνούν τους υφιστάμενους πελάτες τους και κάνουν ότι μπορούν για να τους κρατήσουν. Θα μπορούσες να το κάνεις κι εσύ αυτό;

Ένας τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι η χρήση λογισμικού διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες (CRM). Θεωρείται ως ένα από τα πιο σημαντικά μέρη της εργαλειοθήκης μιας επιχείρησης και μπορεί να είναι η απάντηση που ψάχνεις. Περί τίνος όμως πρόκειται ακριβώς; Λειτουργεί; Και γιατί θα πρέπει να επενδύσεις σε αυτό; Διάβασε παρακάτω για να μάθεις.

Τι είναι το λογισμικό CRM;

Όπως υποδηλώνει το όνομά του, το λογισμικό CRM λειτουργεί σαν βάση δεδομένων πελατών και υποψήφιων πελατών και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διαχείριση σχέσεων, με σκοπό τη βελτίωση της αφοσίωσης των πελατών σου. Πώς μπορεί να βοηθήσει αυτό την επιχείρησή σου; Αποθηκεύοντας όλα τα στοιχεία των πελατών σε ένα κεντρικό, ασφαλές μέρος και παρακολουθώντας τις αλληλεπιδράσεις σου μαζί τους. Αυτό θα σου επιτρέψει να βελτιστοποιήσεις εύκολα τις διαδικασίες και θα σου προσφέρει τη δυνατότητα να ανατρέχεις σε σημαντικές πληροφορίες, ώστε να βελτιώσεις τις υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρησή σου.

Πώς λειτουργεί;

Υπάρχουν έξι βασικά χαρακτηριστικά που προσφέρουν τα εργαλεία CRM και τα οποία μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σου:

1. Αποθήκευση στοιχείων πελατών

Όλες οι τελευταίες πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες αποθηκεύονται κεντρικά, με ασφάλεια και σε συμμόρφωση με τον Γενικό Κώδικα Προσωπικών Δεδομένων. Μπορείς να έχεις πρόσβαση σε αυτές και να τις ενημερώνεις ανά πάσα στιγμή, τόσο εσύ όσο και η ομάδα σου.

2. Χειρισμός αλληλεπιδράσεων με πελάτες

Ένα σύστημα CRM δεν συλλέγει απλώς πληροφορίες. Σε βοηθά να χρησιμοποιείς όλες αυτές τις πληροφορίες για εξατομίκευση της προσέγγισής σου. Μπορεί επίσης να αποτελεί βάση για τις επόμενες ενέργειές σου, πατώντας στις πληροφορίες που είναι αποθηκευμένες στη βάση δεδομένων.

3. Παρακολούθηση email

Ορισμένα συστήματα CRM μπορούν να ενσωματώνονται με παρόχους email, όπως το Outlook και το Gmail, ώστε να μπορείς να συγχρονίζεις τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πελατών και να έχεις μια πλήρη εικόνα της επικοινωνίας σου με τους πελάτες.

4. Διευκόλυνση της ομαδικής συνεργασίας

Μια πλατφόρμα CRM μπορεί να δημιουργήσει μια ενιαία ενημερωμένη βάση δεδομένων στην οποία μπορούν να έχουν πρόσβαση όλα τα μέλη της ομάδας. Έτσι, εάν οι πελάτες αλληλεπιδρούν τακτικά με πολλά άτομα από την εταιρεία σου, η ύπαρξη ενός συστήματος CRM σας επιτρέπει να παρακολουθείτε εύκολα όλες τις συνομιλίες.

5. Αυτοματοποίηση μάρκετινγκ

Ορισμένες πλατφόρμες CRM σου επιτρέπουν να αυτοματοποιείς απλές εργασίες, πράγμα που μπορεί να σου εξοικονομήσει πολύτιμο χρόνο. Για παράδειγμα, μπορεί να στέλνει αυτόματα email ή να δημοσιεύει αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε ώρες που ορίζεις εσύ.

6. Διαχείριση της ομάδας πωλήσεών σου

Ένα σύστημα CRM μπορεί να είναι ένα εύχρηστο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να παρακολουθείς την παραγωγικότητα σε όλη την ομάδα πωλήσεών σου.

Γιατί μπορεί να θέλεις να επενδύσεις;

Κάθε φορά που μιλάς με έναν πελάτη ή επικοινωνείς με έναν εν δυνάμει πελάτη, μαθαίνεις κάτι νέο και χρήσιμο. Με την ψηφιοποίηση αυτών των πληροφοριών, θα μπορείς εύκολα να αποκτήσεις πρόσβαση σε αυτά τα βασικά δεδομένα και να προστατεύσεις την επιχείρησή σου από νόμους περί προστασίας δεδομένων, οι οποίοι δεν θα σε προστατεύσουν σε περίπτωση καταγραφής πληροφοριών σε χαρτί ή μη ασφαλές έγγραφο υπολογιστή.

Με το λογισμικό CRM, αυτό το πρόβλημα ανήκει στο παρελθόν. Επιπλέον, ενοποιεί όλες τις επικοινωνίες, από κλήσεις και μηνύματα κειμένου μέχρι email και συσκέψεις, δίνοντας σου τη δυνατότητα να ενημερώνεις και να μοιράζεσαι εύκολα αρχεία και να έχεις άμεση πρόσβαση στις πιο πρόσφατες πληροφορίες. Ως αποτέλεσμα, μπορείς να δημιουργήσεις εμπειρίες που έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά με γνώμονα τα στοιχεία των πελατών. Αυτή η εξατομικευμένη προσέγγιση θα τους ενθαρρύνει φυσικά να επιστρέφουν στην επιχείρηση δημιουργώντας έτσι μια αυξανόμενη βάση επαναλαμβανόμενων πελατών.

Αν και το λογισμικό CRM συνήθως απαιτεί κάποια μορφή επένδυσης, είναι ένας ουσιαστικός πόρος εάν θέλεις να μετατρέψεις τα δεδομένα των πελατών σε συλλεκτικές και εφαρμόσιμες πληροφορίες. Αυτό είναι ένα ισχυρό πλεονέκτημα για κάθε επιχείρηση που θέλει να αξιοποιήσει στο έπακρο τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες της για να μπορέσει να λάβει αποφάσεις που θα προσελκύσουν νέους πελάτες, αυξάνοντας παράλληλα την αφοσίωσή τους.

Εάν πιστεύεις ότι χρειάζεσαι πρόσθετη υποστήριξη για να αποφασίσεις εάν το λογισμικό CRM είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σου, οι ψηφιακοί σύμβουλοι του V-Hub είναι έτοιμοι και περιμένουν να σε βοηθήσουν.

Τελευταία Σχετικά Άρθρα