Χρειάζεσαι βοήθεια;

Μοιράσου αυτό το άρθρο

Πώς θα μεγιστοποιήσεις τις online πωλήσεις;

Άρθρα
24 Jun 2021

Πέρασε την online επιχείρησή σου στο επόμενο επίπεδο

Κατά πάσα πιθανότητα, η ιστοσελίδα της επιχείρησής σου αποδείχτηκε πολύτιμος για τη λειτουργία της τον καιρό της πανδημίας, ιδιαίτερα εάν προηγουμένως η επιχείρηση στηριζόταν σε μεγάλο βαθμό σε κάποιο κατάστημα για τις περισσότερες από τις πωλήσεις της.

Οπότε, μετά από μήνες επιβίωσης, έχεις πλέον εξοικειωθεί περισσότερο με τις διαφορετικές πτυχές της ψηφιακής σου παρουσίας και, ίσως, και να νιώθεις ότι ήρθε η ώρα η επιχείρησή σου να σταματήσει απλώς να επιβιώνει και να ανθίσει!

Αυτό σημαίνει ότι είναι η ώρα να ξαναεστιάσεις τη προσοχή σου στα online κανάλια της επιχείρησης και στις διαδικασίες που λαμβάνουν χώρα στα παρασκήνια, με στόχο να μεγιστοποιήσεις τις πωλήσεις. Εδώ θα βρεις μερικές συμβουλές για να ξεκινήσεις.

1. Συμβουλές για την αύξηση των online πωλήσεων μέσω της ιστοσελίδας

Προτού ξεκινήσεις να αναζητάς νέα εργαλεία και τεχνολογίες, είναι σημαντικό πρώτα να βεβαιωθείς ότι η ιστοσελίδα σου είναι σχεδιασμένη έτσι, ώστε να μεγιστοποιεί τηδυνατότητατης επιχείρησής σου για ηλεκτρονικές πωλήσεις. Είναι εκπληκτικό το πως μικρές αλλαγές μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά:

  1. Βεβαιώσου ότι ο ιστότοπός σου δείχνει σωστά το ωράριο, τη διεύθυνση και τα στοιχεία επικοινωνίας της επιχείρησης.

  2. Κατηγοριοποίησε με σαφή τρόπο τις προσφορές της επιχείρησής σου στην κορυφή της σελίδας.

  3. Δημιούργησε ένα σαφές και λεπτομερές μενού περιήγησης.

  4. Ανάρτησε μαρτυρίες χαρούμενων πελατών.

  5. Χρησιμοποίησε GIF αντί για εικόνες, για να κάνεις τη σελίδα σου πιο δυναμική.

  6. Διατήρησε έναν θετικό και ενθαρρυντικό ύφος σε όλη τη σελίδα.

  7. Πρέπει να υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία ότι η ιστοσελίδα είναι ασφαλής.

  8. Πρέπει να αναγράφεται σαφώς η πολιτική ακύρωσης, επιστροφής χρημάτων, αλλά και η πολιτική αποστολής.

  9. Ενημέρωσε τους πελάτες σου για τον αριθμό των βημάτων στη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας τους.

Υπάρχουν και άλλα πράγματα που μπορείς να κάνεις για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη των πελατών, όπως το να συμπεριλάβεις και αξιολογήσεις πελατών.

Στη συνέχεια, πρέπει να διασφαλίσεις ότι η ιστοσελίδα σου έχει βελτιστοποιηθεί για τις μηχανές αναζήτησης και ότι οι διαφημίσεις σου αυξάνουν την κυκλοφορία στην ιστοσελίδα σου.

Μόλις θέσεις τις βάσεις, είναι η ώρα να ξεκινήσεις να αναζητάς κάποιους πιο εξελιγμένους τρόπους να βελτιώσεις τις διαδικασίες της επιχείρησής σου και να αυξήσεις τις πωλήσεις. Ένας τρόπος είναι να επενδύσεις σε λογισμικό διαχείρισης πελατών (Customer Relationship Management, CRM).

2. Χρήση λύσεων τεχνολογίας στο cloud για εξατομίκευση και ευκαιρίες διασταυρούμενων πωλήσεων

Το λογισμικό διαχείρισης πελατών (CRM) σε βοηθά να κατανοείς καλύτερα τους πελάτες σου μελετώντας τις αγοραστικές τους συνήθειες και τις συμπεριφορές τους, εντοπίζοντας μοτίβα και προβλέποντας πληροφορίες ή λύσεις που μπορεί να χρειαστούν προτού καν συνειδητοποιήσουν οι ίδιοι ότι τις έχουν ανάγκη.

Αυτό το επίπεδο εξατομίκευσης είναι ο στόχος κάθε σύγχρονης online επιχείρησης, καθώς οι πελάτες ανταποκρίνονται θετικά όταν τους παρουσιάζονται στοχευμένες λύσεις και επιλογές. Όλα αυτά είναι εφικτά μέσω ενός λογισμικού CRM: μόλις αποθηκευτούν όλα τα δεδομένα των πελατών σου με ασφάλεια στο cloud, το λογισμικό μπορεί να οργανώσει με έξυπνο τρόπο τα δεδομένα και να ανιχνεύσει επιμέρους μοτίβα βάσει της προηγούμενης δραστηριότητας των πελατών. Αλλά μην ξεχνάς ότι κατά την αποθήκευση των στοιχείων των πελατών σου πρέπει να συμμορφώνεσαι με τη νομοθεσία προστασίας δεδομένων.

Ένα άλλο όφελος των λογισμικών CRM είναι ότι όσο καλύτερα καταλαβαίνεις τους πελάτες σου, τόσο καλύτερα θα αποδίδεις και στις πωλήσεις επιπρόσθετων προϊόντων. Οι διασταυρούμενες πωλήσεις είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος να αυξήσεις τις online πωλήσεις σου επειδή οι υφιστάμενοι πελάτες είναι 60-70% πιο πιθανό να κάνουν μια αγορά από την επιχείρησή σου σε σχέση με πιθανούς πελάτες (5-20%). Χρησιμοποιώντας λογισμικό CRM, μπορείς να κάνεις τις προσφορές διασταυρούμενων πωλήσεων όσο πιο ταιριαστές γίνεται στις επιθυμίες των πελατών σου.

Με αυτόν τον τρόπο εξοικονομείς χρόνο, πόρους και δημιουργική ενέργεια για εσένα και τους εργαζόμενους της επιχείρησής σου, προσφέροντας μια εξαιρετικά στοχευμένη ψηφιακή υπηρεσία προώθησης. Στις δημοφιλείς πλατφόρμες CRM συμπεριλαμβάνεται το Salesforce, το HubSpot και το Zoho. Κάθε πλατφόρμα έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της, αλλά στις περισσότερες προσφέρεται μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδος (ενώ το εργαλείο για νέες επιχειρήσεις Taimer είναι δωρεάν), οπότε κάνε μερικές δοκιμές και βρες ποιο ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σου.

Η χρήση αυτών των εργαλείων θα σε βοηθήσει να μεγιστοποιήσεις την απόδοση των online πωλήσεων της επιχείρησής σου.

Για πιο άμεση καθοδήγηση σχετικά με το πώς η τεχνολογία μπορεί να σε βοηθήσει να βελτιστοποιήσεις τα ψηφιακά κανάλια της επιχείρησής σου, επικοινώνησε με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο επιχειρήσεων , τον προσωπικό σου Vodafone Business Advisor.

Τελευταία Σχετικά Άρθρα