Χρειάζεσαι βοήθεια;

Μοιράσου αυτό το άρθρο

Γιατί η προσθήκη Συχνών Ερωτήσεων στο Εταιρικό Προφίλ σας στη Google μπορεί να το κάνει πιο πολύτιμο

Άρθρα
06 May 2024

Επωφεληθείτε από αυτή τη δωρεάν λειτουργία που μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε το προφίλ σας

Η προσθήκη συχνών ερωτήσεων στο Εταιρικό προφίλ σας στη Google - γνωστή ως λειτουργία "Ερωτήσεις και απαντήσεις" (Q&A) - μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται για την επιχείρησή σας, πριν καν επισκεφθούν τον ιστότοπό σας ή επικοινωνήσουν μαζί σας.

Η ενότητα ερωτήσεων και απαντήσεων βρίσκεται στο κάτω μέρος του προφίλ της επιχείρησής σας στη Google και δίνει την ευκαιρία στους πελάτες να θέτουν ερωτήσεις, στις οποίες μπορείτε να απαντήσετε είτε εσείς είτε άλλοι πελάτες.

Ενθαρρύνοντας τους πελάτες να μιλήσουν για τις εμπειρίες τους με την επιχείρησή σας, θα νιώσουν ότι συνεισφέρουν και αυτό μπορεί να είναι πολύ χρήσιμο για πιθανούς πελάτες που θέλουν να μάθουν λίγα περισσότερα για την επιχείρησή σας.

Πώς να ξεκινήσετε

Μεταβείτε στην καταχώριση του προφίλ της επιχείρησής σας στη Google, και συγκεκριμένα στην ενότητα Ερωτήσεις και Απαντήσεις στην πλαϊνή γραμμή - έπειτα, κάντε κλικ στην επιλογή Δείτε όλες τις ερωτήσεις. Στη συνέχεια, μπορείτε να απαντήσετε σε κάθε ερώτηση που χρήζει προσοχής επιλέγοντας Απάντηση από κάτω. Είναι τόσο εύκολο.

Αν και ο καθένας μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις, καλό είναι εσείς (ως ιδιοκτήτης της επιχείρησης) να απαντήσετε πρώτος και το συντομότερο δυνατό, ώστε να διασφαλίσετε ότι κοινοποιούνται ακριβείς πληροφορίες. Αν διαπιστώσετε ότι κάποιος έχει απαντήσει λανθασμένα πρώτα, μην ανησυχείτε, μπορείτε απλά να πατήσετε το κουμπί με τη σημαία δίπλα στην απάντησή του για να δείξετε ότι πρόκειται για αναξιόπιστη απάντηση.

Πώς να απαντάτε σε ερωτήσεις

Όταν απαντάτε σε ερωτήσεις, κρατήστε την απάντησή σας σύντομη, αλλά φροντίστε να συμπεριλάβετε σημαντικές λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, αν κάποιος ρωτήσει αν προσφέρετε παράδοση, αντί να απαντήσετε απλώς ναι, θα μπορούσατε επίσης να εξηγήσετε ποιες είναι οι επιλογές παράδοσης.

Για να βοηθήσετε στη δημιουργία μιας χρήσιμης λίστας ερωτήσεων που πιστεύετε ότι μπορεί να ενδιαφέρουν τους πελάτες, μπορείτε επίσης να προσθέσετε ερωτήσεις και εσείς οι ίδιοι. Εάν έχετε ήδη Συχνές Ερωτήσεις στον ιστότοπό σας, μπορείτε να ξεκινήσετε χρησιμοποιώντας αυτές - αλλά φροντίστε να μην τις αντιγράφετε και να επικολλάτε απευθείας, καθώς πληροφορίες που επαναλαμβάνονται μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τη βαθμολογία SEO σας. Μπορείτε να δώσετε τις ίδιες πληροφορίες, αλλά προσπαθήστε να διαφοροποιήσετε τον τρόπο που τις λέτε.

Αν δεν ξέρετε τι να συμπεριλάβετε, να μερικές συμβουλές:

  • Μοιραστείτε σημαντικές επιχειρηματικές πληροφορίες, όπως ποια προϊόντα πουλάτε, αν καλύπτετε διατροφικές απαιτήσεις ή ποιος είναι ο μέσος χρόνος παράδοσης.

  • Σκεφτείτε τι μπορεί να θέλουν να μάθουν οι άνθρωποι αν έχετε μια φυσική τοποθεσία. Για παράδειγμα, πού μπορούν να παρκάρουν σε κοντινή απόσταση και αν το κατάστημα είναι φιλικό για τα κατοικίδια.

  • Δείτε τι περιλαμβάνουν οι ενότητες ερωτήσεων και απαντήσεων άλλων προφίλ επιχειρήσεων Google για να λάβετε έμπνευση.

Το τμήμα ερωτήσεων και απαντήσεων του εταιρικού σας προφίλ στη Google μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να μιλήσετε με πιθανούς πελάτες και να δώσετε στους ανθρώπους την αίσθηση της βεβαιότητας όταν σκέφτονται αν θέλουν να επισκεφθούν τον ιστότοπό σας ή να μάθουν περισσότερα για εσάς. Ξεκινήστε να προσθέτετε ερωτήσεις σήμερα και κάντε το προφίλ σας να λάμψει.

Μπορεί να έχετε ήδη μιλήσει με έναν από τους ψηφιακούς συμβούλους του V-Hub. Αν όχι ή αν ενδιαφέρεστε για περισσότερη υποστήριξη, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ. Το Κέντρο Γνώσης μας είναι επίσης γεμάτο με πληροφορίες και συμβουλές που θα σας βοηθήσουν στο ψηφιακό σας ταξίδι.

Τελευταία Σχετικά Άρθρα