Χρειάζεσαι βοήθεια;

Μοιράσου αυτό το άρθρο

Κουίζ: Είναι θετικό το αποτύπωμα της μικρής σου επιχείρησης;

Κάνε το κουίζ μας για να μάθεις πώς τα πάει η επιχείρησή σου όσον αφορά την ισορροπία μεταξύ κέρδους και σκοπού

Στις μέρες μας, δεν αρκεί απλά να βγάζει μία εταιρεία πολλά χρήματα για εσένα και τους επενδυτές σου. Οι καταναλωτές απαιτούν από τις επιχειρήσεις να κάνουν καλό και στην κοινωνία. Θέλουν οι εταιρείες με τις οποίες συνεργάζονται να είναι ηθικές, βιώσιμες και να ενεργούν με υπεύθυνο τρόπο.

Αυτό είναι καλό για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων. Έχοντας μικρότερες ομάδες και απλούστερες διαδικασίες, η επιχείρησή σου θα μπορεί να προσαρμόζεται γρήγορα και πιο εύκολα ώστε να υπάρχει ισορροπία μεταξύ σκοπού και κέρδους - και να ικανοποιείται, με αυτόν τον τρόπο, αυτή η αυξανόμενη απαίτηση των καταναλωτών.

Ένας τρόπος για να δείξεις ότι παίρνεις την ηθική στα σοβαρά είναι να αποκτήσει η εταιρεία σου την πιστοποίηση «B Corp». Είναι ένα παγκόσμιο σημείο αναφοράς που υποδεικνύει εάν μια επιχείρηση είναι υπεύθυνη, διαφανής και κοινωνικά υγιής. Οι εταιρείες B Corp δεσμεύονται να μειώσουν τις ανισότητες, συμβάλλοντας στην επίτευξη ενός πιο υγιούς περιβάλλοντος και υπόσχονται να χρησιμοποιούν τα κέρδη τους για έναν «πιο σημαντικό σκοπό».

Πώς τα πηγαίνει λοιπόν η δικιά σου μικρή επιχείρηση;

Παρακάτω παραθέτουμε παραδείγματα των τύπων ερωτήσεων που μπορεί να σου ζητηθεί να απαντήσεις αν θέλεις να αποκτήσει η επιχείρησή σου πιστοποίηση B Corp.

1. Όσον αφορά τη λήψη αποφάσεων, λαμβάνει η μικρή επιχείρησή σου υπόψη ευρύτερες κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις;

A. Ναι, είναι μέρος της κατάρτισης των εργαζομένων μας και οι διευθυντές γνωρίζουν ότι οι κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιδόσεις είναι μέρος της εργασίας τους. B. Μερικές φορές, αλλά αυτό αφορά μόνο τα ανώτερα στελέχη C. Σπάνια, αν και έχουμε αρχίσει να το σκεφτόμαστε περισσότερο D. Όχι, όλες μας οι αποφάσεις βασίζονται στα χρήματα

2. Όσον αφορά τις προσλήψεις, τι κάνει η επιχείρησή σου για την προώθηση της διαφορετικότητας, της ισότητας και της ένταξης (DE&I);

A. Εκτός από τις ισχυρές πολιτικές DE&I και τις «τυφλές» αξιολογήσεις των αιτήσεων (δηλαδή, δεν βλέπουμε ονόματα ή άλλα αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά), πραγματοποιούμε επίσης τακτική ανάλυση των περιγραφών των θέσεων εργασίας μας για να διασφαλίζουμε ότι η γλώσσα που χρησιμοποιείται και οι απαιτήσεις δεν περιλαμβάνουν αποκλεισμούς και είναι δίκαιες B. Περιλαμβάνουμε μια δήλωση στην οποία αναφέρεται η δέσμευσή μας απέναντι στην DE&I C. Σκεφτόμαστε να κάνουμε κάποια από τα παραπάνω D. Δεν κάνουμε κανένα από τα παραπάνω

3. Πώς συμβάλλει η μικρή σου επιχείρηση στα κοινωνικά δρώμενα;

A. Πέραν των σημείων Β) και Γ), κάνουμε επίσης κοινοτική εργασία αφιλοκερδώς και προσφέρουμε εκπτώσεις στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας σε υπο-εξυπηρετούμενες ομάδες B. Συνεργαζόμαστε με φιλανθρωπικές ομάδες και κοινοτικές οργανώσεις C. Δωρίζουμε χρήματα σε φιλανθρωπικά ιδρύματα και ομάδες που το έχουν ανάγκη D. Δεν κάνουμε κανένα από τα παραπάνω

4. Πώς μειώνει η μικρή σου επιχείρηση το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που προκαλείται από τις μετακινήσεις ή τα ταξίδια;

A. Πέραν του σημείου Β) έχουμε εγκαταστάσεις για να βοηθούμε όσους μετακινούνται με ποδήλατο ή χρησιμοποιούν καθαρότερα οχήματα (π.χ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα) B. Οι εργαζόμενοι επωφελούνται από κίνητρα και επιδοτήσεις που τους ενθαρρύνουν να χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, να μοιράζονται το ίδιο όχημα με άλλα άτομα, ή να μεταβαίνουν στη δουλειά με ποδήλατο C. Ακόμα δεν έχουμε αποφασίσει ποιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι για να ενθαρρύνουμε τα φιλικά προς το περιβάλλον ταξίδια D. Όχι, δεν κάνουμε κανένα από τα παραπάνω

5. Πώς διαχειρίζεται τον κοινωνικό αντίκτυπο που έχει στους πελάτες σου η μικρή σου επιχείρηση;

A. Εκτός από τα σημεία Β) και Γ) έχουμε εκπονήσει πολιτικές σχετικά με το ηθικό μάρκετινγκ και τη διαφήμιση και παρακολουθούμε τακτικά τα επίπεδα ικανοποίησης πελατών B. Πέραν του σημείου Γ) εφαρμόζουμε επίσης μηχανισμούς για σχόλια πελατών C. Προσφέρουμε μόνο εγγυήσεις προϊόντων/υπηρεσιών ή πολιτικές προστασίας D. Δεν μας αρέσει να ασχολούμαστε με τους πελάτες μετά την αρχική πώληση

Αποτελέσματα:

Περισσότερα Α:

Τέλεια, η επιχείρησή σου είναι έτοιμη για B Corp!

Φαίνεται ότι, ως επιχείρηση, χρησιμοποιείτε την καινοτομία, τους πόρους και τη δύναμή σας για την επίλυση των προβλημάτων του κόσμου, και όχι για να δημιουργείτε νέα προβλήματα. Συνεχίστε έτσι!

Εάν σχεδιάζετε να συμμετάσχετε, ως επιχείρηση, στο κίνημα B Corp, θα γίνετε μέλος μιας κοινότητας με περισσότερες από 3.700 εταιρείες σε 74 χώρες, οι οποίες χρησιμοποιούν τις επιχειρηματικές δραστηριότητές τους για να αφήσουν θετικό αποτύπωμα στον κόσμο.

Περισσότερα Β:

Είσαι σε καλό δρόμο

Η επιχείρησή σου βρίσκεται στον σωστό δρόμο. Πάμε για ένα 👊 για τις προσπάθειές σου. Όπως και με κάθε μεγάλο κίνημα όμως, μπορούμε πάντα να κάνουμε περισσότερα. Δες τι άλλο θα μπορούσες να κάνεις για το κλίμα, τη φυλετική ισότητα και την οικονομική ισότητα στον ιστότοπο της B Corp.

Περισσότερα Γ:

Επιλέγουμε B Corp ή όχι;

Ώρα να ανεβάσεις στροφές. Η επιχείρησή σου είναι πολλά υποσχόμενη και αυτό είναι υπέροχο. Οι πράξεις όμως είναι πιο σημαντικές από τα λόγια.

Κάθε μικρό βήμα μετράει - φτιάξε σήμερα ένα πλάνο για να έχει προτεραιότητα ο σκοπός έναντι των κερδών.

Περισσότερα Δ:

Η επιχείρησή σου θέλει ακόμα δουλειά

Στη σημερινή εποχή, δεν είναι πλέον αρκετό να εστιάζεις στην επιχειρηματική βιωσιμότητα μόνο. Οι καταναλωτές θέλουν να ασχολούνται με εκείνους που δίνουν προτεραιότητα στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα, καθώς και στη διαφορετικότητα και την ισότητα.

Επομένως, θα ήταν καλό να επανεξετάσεις τις επιχειρηματικές πρακτικές σου ώστε να συνάδουν με αυτήν την αλλαγή στις αγοραστικές συνήθειες.

Όπου κι αν βρίσκεται η επιχείρησή σου στο ταξίδι της για ισορροπία μεταξύ στόχου και κέρδους, μπορείς να μιλήσεις με κάποιον από τους επιχειρηματικούς σύμβουλους του V-Hub μας για να μπορέσεις να φτάσεις εκεί που θέλεις.

Τελευταία Σχετικά Άρθρα