Χρειάζεσαι βοήθεια;

Μοιράσου αυτό το άρθρο

Επιχείρηση έτοιμη για το μέλλον - Fit for the Future

Άρθρα
29 Oct 2021

Fit for the Future Report

Εξερεύνησε τις επιπτώσεις της πανδημίας στον κόσμο των επιχειρήσεων αλλά και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται για το μέλλον.

Τι χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι «έτοιμη για το μέλλον»;

Η Vodafone, σε συνεργασία με το London School of Economics, διερευνά τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να είναι κατάλληλα προετοιμασμένη για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που φέρνει το μέλλον και να συνεχίσει να αναπτύσσεται ενισχύοντας την αποδοτικότητά της, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη ή μικρή είναι. Μέσα από Fit for the Future Report, θα ενημερωθείς για το πώς μπορεί και η δική σου επιχείρηση να ανταποκριθεί στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των πελατών και τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των εργαζομένων, αλλά και να κατανοήσεις το πώς μπορεί να ωφελήσει την επιχείρησή σου η επένδυση στη σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία.

Ποια χαρακτηριστικά καθιστούν τις επιχειρήσεις «έτοιμες για το μέλλον»;

  1. Διατηρούν θετική στάση απέναντι στις αλλαγές Υποδέχονται τις αλλαγές σαν ευκαιρίες και το μέλλον με ενθουσιασμό.

  2. Είναι δεκτικές απέναντι στις νέες τεχνολογίες Κατανοούν τις δυνατότητες που τους προσφέρει η τεχνολογία για να ανταπεξέλθουν σε κάθε επιχειρηματική πρόκληση.

  3. Οργανώνουν πλάνα για την υιοθέτηση σύγχρονης τεχνολογίας Σχεδιάζουν τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία μπορεί να μεταμορφώσει τη λειτουργία τους.

  4. Αναπτύσσουν λεπτομερείς στρατηγικές δράσης Διαθέτουν ευρύτερες επιχειρηματικές στρατηγικές για το μέλλον, οι οποίες είναι πάντα τεκμηριωμένες, εξειδικευμένες, προϋπολογισμένες και μετρημένες.

  5. Ενημερώνονται διαρκώς σχετικά με τις αναδυόμενες τάσεις Ενδιαφέρονται σε σταθερή βάση να μαθαίνουν και να κατανοούν τις δυνάμεις που διαμορφώνουν τον επιχειρηματικό τους κλάδο – και επιζητούν βοήθεια από τους opinion leaders και τα σύγχρονα think tanks.

  6. Προσαρμόζονται εύκολα στις εξελίξεις της αγοράς Αναγνωρίζουν άμεσα τις νέες τάσεις ή προκλήσεις της αγοράς και έτσι μπορούν να προσαρμόζουν τις πρωτοβουλίες και τις στρατηγικές τους πιο γρήγορα σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους.

Προκλήσεις

Ικανοποίηση και υπέρβαση των πελατειακών αναγκών

Μπορεί οι προσδοκίες και ανάγκες των πελατών για ψηφιακή εξυπηρέτηση να αυξήθηκαν σε πολύ μεγάλο βαθμό καθ’ όλη την πορεία της πανδημίας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι πελάτες δεν χρειάζονται πλέον την προσωπική επαφή. Από την ανταπόκριση σε πραγματικό χρόνο έως τη διασφάλιση της βιωσιμότητας, οι οργανισμοί που είναι «έτοιμοι για το μέλλον» είναι καλύτερα προετοιμασμένοι να ικανοποιήσουν αυτές τις ανάγκες, να επιδράσουν θετικά στην κοινωνία και να εξελιχθούν ταυτόχρονα με τους πελάτες τους.

GR fit-for-the-future-ikanopoiisi

Πλοήγηση σ’ έναν υβριδικό κόσμο εργασίας

Σε γενικές γραμμές, οι επιχειρήσεις ανταποκρίθηκαν θετικά στην ευέλικτη εργασία. Όμως, με ποιους τρόπους μπορούν οι οργανισμοί να διασφαλίσουν την επιτυχία, από τη στιγμή που οι ανάγκες των εργαζομένων εξακολουθούν να αυξάνονται; Οι επιχειρήσεις που είναι «έτοιμες για το μέλλον» κατόρθωσαν να προσαρμοστούν με ακόμη μεγαλύτερη ευκολία στα νέα ζητούμενα. Βοηθώντας το προσωπικό τους να ανταποκριθεί στα καθήκοντά του με αποτελεσματικό τρόπο, δείχνουν τον δρόμο για ένα μέλλον όπου ο υβριδικός τρόπος εργασίας και συνεργασίας θα αποτελεί τη νέα πραγματικότητα.

GR fit-for-the-future-ploigisi

Η ανθρώπινη σχέση με την τεχνολογία

Όπως ο ψηφιακός κόσμος δημιουργεί ευκαιρίες, έτσι δημιουργεί και προκλήσεις. Οι επιχειρήσεις βλέπουν την τεχνολογία ως κάτι που θα τις βοηθήσει να ελαττώσουν τις ανιαρές εργασίες και να εξελίξουν τις επιχειρηματικές δραστηριότητες. Τηρώντας όμως συνειδητά μια ανοικτόμυαλη στάση, οι επιχειρήσεις που θεωρούνται «έτοιμες για το μέλλον» φαίνεται πως αξιοποιούν καλύτερα την τεχνολογία, μειώνουν τις επιπτώσεις της στην κοινωνία και -την ίδια στιγμή- επιτυγχάνουν περισσότερες επιτυχίες.

GR fit-for-the-future-anthropini-shesi

Τελευταία Σχετικά Άρθρα