Χρειάζεσαι βοήθεια;

Μοιράσου αυτό το άρθρο

3 συμβουλές για τη διαφήμιση της επιχείρησής σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον 4,62 δισεκατομμύρια χρήστες ενώ η αυξητική τους τάση συνεχίζεται. Οπότε, αν μπορείτε να διαφημίσετε την επιχείρησή σας εκεί, θα έχετε περισσότερες πωλήσεις...σωστά; Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.

Μπορεί οι αριθμοί των χρηστών να έχουν εκτοξευθεί, αλλά αυτό δεν διευκολύνει την κατάσταση. Στην πραγματικότητα σημαίνει ότι πρέπει να σκέφτεστε το μέλλον. Οπότε, πώς μπορείτε να αφήσετε πίσω σας τον θόρυβο και να επηρεάσετε τα κατάλληλα άτομα; Ακολουθούν τρεις συμβουλές για να αρχίσετε να οδεύετε προς τη σωστή κατεύθυνση.

1. Η επιτυχία πηγάζει από τον προγραμματισμό

Πρώτα απ' όλα, θα πρέπει να εκπονήσετε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης και να αποφασίσετε πώς θέλετε να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θέλετε να είστε ενεργοί στην πραγματοποίηση πωλήσεων; Μήπως θέλετε μόνο να διαφημίζετε την επιχείρησή σας; Ή θέλετε να μιλούν για την επιχείρησή σας περισσότερα άτομα; Επιλέξτε την προσέγγιση με την οποία θέλετε να ξεκινήσετε και έπειτα εστιάστε στο να την υιοθετήσετε σωστά.

Η έρευνα είναι ζωτικής σημασίας όταν επιλέγετε τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που θέλετε να χρησιμοποιήσετε. Προσπαθήστε να κατανοήσετε τον ιδανικό αγοραστή σας - ποια είναι τα ενδιαφέροντά του; Σε ποιες πλατφόρμες είναι πιο ενεργός; Εκεί θα πρέπει να αποκτήσετε παρουσία, για να βρίσκεστε κάπου που να μπορεί να σας βλέπει. Μπορείτε να μάθετε ποια μέθοδος είναι καλύτερη για το περιεχόμενο που θέλετε να μοιραστείτε εδώ.

2. Το περιεχόμενο είναι πολύ σημαντικό

Λένε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σαν ένα κοκτέιλ πάρτι. Συνομιλώντας με τους καλεσμένους και συμμετέχοντας στις κατάλληλες συζητήσεις, ο κόσμος θα σας θυμάται. Όταν λέμε «κατάλληλες συζητήσεις», αυτό σημαίνει να είστε συντονισμένοι με τις τάσεις που επικρατούν στην κοινότητά σας και να δημιουργείτε περιεχόμενο γύρω από αυτές τις τάσεις.

Θα πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι κατάλληλο για τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που έχετε επιλέξει. Αυτό σημαίνει να φροντίζετε ώστε οι φωτογραφίες και τα βίντεο να έχουν τις κατάλληλες διαστάσεις για κάθε πλατφόρμα, το υλικό που τις συνοδεύει να έχει το κατάλληλο μέγεθος και να χρησιμοποιείτε σχετικά hashtag για να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα. Τηρώντας τις κατευθυντήριες γραμμές της κάθε μεθόδου, θα είναι όσο το δυνατόν καλύτερη. Ανακαλύψτε εδώ έναν πάντα ενημερωμένο οδηγό για τη βέλτιστη πρακτική ταξινόμησης μεγέθους.

Να θυμάστε ότι το 46% των χρηστών, περιηγείται στο διαδίκτυο μέσω του τηλεφώνου του, οπότε η εμφάνιση του περιεχομένου σας πρέπει να είναι κατάλληλη για οθόνες τηλεφώνων. Υπάρχουν μερικά εύχρηστα δωρεάν εργαλεία όπως το Canva.com και το Pablo, όπου μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο με την επωνυμία σας εύκολα και γρήγορα, να το κάνετε φιλικό για κινητά, να αλλάξετε το μέγεθος του και πολλά άλλα.

3. Παρατηρήστε, αναλύστε, προσαρμόστε ή επαναλάβετε

Εδώ θα δείτε τι λειτουργεί και τι όχι. Ρωτήστε τον εαυτό σας:

  • Υπάρχει κάποια ημέρα/ώρα που είναι πιο ενεργό το κοινό σας στο διαδίκτυο; Αν ναι, κάντε την επόμενη σας ανάρτηση την ίδια ώρα/ημέρα.

  • Υπάρχει κάποιος τύπος ανάρτησης που τους κινεί πάντα το ενδιαφέρον; Ή κάποιος άλλος τύπος που τους κινεί ελάχιστα το ενδιαφέρον ή και καθόλου; Μπορεί να πρέπει να ξανασκεφτείτε την προσέγγισή σας.

  • Υπάρχει κάποια μέθοδος ή ανάρτηση που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής; Ίσως να πρέπει να το εκμεταλλευτείτε και να ξοδέψετε κάποια χρήματα για αυτό. Αυτό σημαίνει ότι ξοδεύετε λίγα χρήματα (από 5 € έως 5.000 €) για να βεβαιωθείτε ότι μια δημοφιλής ανάρτηση θα είναι ορατή από περισσότερα άτομα.

Έκτος από τα «like», τα σχόλια και τις κοινοποιήσεις, μπορείτε να αντλήσετε επίσης αναφορές αναλυτικών στοιχείων μέσω του δωρεάν εργαλείου αναλυτικών στοιχείων που διαθέτει η κάθε μέθοδος. Το Facebook, για παράδειγμα, διαθέτει αυτό το εργαλείο. Επιπλέον, μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο μια ολόκληρη σειρά εργαλείων που διατίθενται στην αγορά για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες αναφοράς. Αφού λάβετε τα ευρήματά σας, φροντίστε απλώς να συνεχίσετε να κάνετε μικροαλλαγές στην προσέγγισή σας εάν διαπιστώσετε ότι κάτι δεν λειτουργεί και επαναλάβετε τη διαδικασία μέχρι να έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε. Μάθετε πώς μπορείτε να ξεκινήσετε στο Facebook.

Το καλό πράγμα αργεί να γίνει

Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο έπακρο δεν είναι απλά μαύρο-άσπρο. Όπως και όταν μετακομίζεις στο εξωτερικό, για να γνωρίσεις τις διαφορετικές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να μάθεις την κουλτούρα, τους κανόνες και να εξοικειωθείς με τον νέο χώρο. Έπειτα, μετά από κάποιο διάστημα, σου γίνεται δεύτερη φύση. Το κλειδί είναι ο σχεδιασμός, η βελτιστοποίηση και η μέτρηση, ώστε να βελτιώνεστε πάντα και να μην επαναλαμβάνετε λάθη.

Τέλος, φροντίστε να το διασκεδάσετε! Ας μην ξεχνάμε ότι είναι ένας κοινωνικός χώρος, επομένως υπάρχει πολύς χώρος για δημιουργική, πιο χαλαρή αλληλεπίδραση, τόσο με υφιστάμενους όσο και με πιθανούς πελάτες.

Για περισσότερες συμβουλές για το πώς το εργατικό δυναμικό της επιχείρησής σου θα είναι χαρούμενο και παραγωγικό, επικοινώνησε σήμερα με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο επιχειρήσεων, τον προσωπικό σου Vodafone Business Advisor.

Τελευταία Σχετικά Άρθρα